Sunday, August 11, 2019

Skräpbyrån i lokaltidningen



Förtjusande litet bord som jag kommer att ha svårt att skiljas ifrån.
För inte så längesedan skaffade jag en lokal i Höör till Skräpbyrån. Jag fick en liten artikel i lokaltidningen vilket inte var fy skam. Jag ser inte riktigt klok ut på bilden, men reportern hade bråttom. Jag hade tänkt mig en bild på mig "in action" i själva verkstan. Men jag fick ta en selfie hemma i köket i all hast.

Läs artikeln här: 

I sommar har jag mest jobbat hemma på altanen och förenat nytta med nöje. Maken har haft semester och jag har haft trevlig sällskap undertiden som jag målat och skrapat bort färg. 

Min leksaksbil








No comments:

Post a Comment

Har inte tid...

Hinner inte skriva särskilt mycket just nu. Det enda jag gör är att packa och skruva ner hyllor. Det är nästan tre veckor tills det är dags ...