Friday, August 23, 2019

Att ta farväl av ett gammalt bord...

Att folk har ont om pengar i slutet av månaden märks på försäljningen. Att de får påfyllning runt den 25:e märks också, men då i positiv riktning.

Jag slängde därför ut två bord till försäljning på blocket och sänkte priset en aning så att det hamnade under den berömda psykologiska gränsen, till 950 kr.

Man kanske kan tycka att jag är knäpp, men jag blir väldigt ofta kär i möblerna som jag gör i ordning och har svårt att skiljas från dem. Det gör extra ont i hjärtat idag. Någonting inom mig hade hoppats att jag kunde få behålla det ena i alla fall...

Svårt att skiljas från...


No comments:

Post a Comment

Har inte tid...

Hinner inte skriva särskilt mycket just nu. Det enda jag gör är att packa och skruva ner hyllor. Det är nästan tre veckor tills det är dags ...